..:: Serious Magazine ::..
wydanie 14

  Wstępniak
  Fairy Castle czyli Zaklęty Zamek
  Piano v1.0
  Prezentacja Fairy Castle, Piano
  Klimat...
  Profesor
  Nowoczesne zakupy...
  Postać Atari - Nir Dary
  List do mnie i o mnie - Jabol
  Teraz ja!
  Dekoder
  Humor w Serious'ie
  Recenzja, polemika: Numen
  Nowy
  K.S.O. 2T06 TURBO
  Notka - TURBO 2T06
  Moja przygoda z Atari...
  Zabobony
  Sidcar
  Design Master
  Próbnik - trzecie oko elektronika
  Sterowanie biologiczne
  Jak się pozbyć...
  Grzebanie w popiele
  Nakładka
  Kontroler obrazu
  Jaka dokładność?
  Atari w Internecie
  LCD
  Gadżet
  Gadżet - demo
  Zestaw kilku prac

  Wyjście
Fairy Castle czyli Zaklęty Zamek

Fairy Castle       Jak to się stało? Tego już nikt nie wie. W każdym bądź razie mała Julia stała się właścicielką zamku. Niestety, ale w zamku pozostało dość dużo przeróżnych rezydentów. Krążą po korytarzach i komnatach różne damy, jacyś rycerze w zbrojach, paziowie. Chodzą też książęta - byli właściciele zamku i wszyscy czegoś szukają. Czego oni mogą szukać? Stara legenda mówi że, w zamku jest ukryta kolekcja 42 (czterdziestudwóch) dużych brylantów. Rezydenci obiecali że, się wyniosą, jeżeli odzyskają kolekcję. Spotkanie z nimi nie jest zbyt groźne, lecz kosztuje utratą pewnej ilości energii. Jedynie posiadanie proporca chroni przed ową utratą.

       W zamku wiele komnat i korytarzy jest pozamykanych. Są trzy rodzaje drzwi: złote, niebieskie i czerwone. Do każdych drzwi pasuje klucz o takim samym kolorze jak drzwi. W zamku znajdziemy też produkty umożliwiające odbudowanie sił. Są to: jabłko, kiść winogron, gorący kubek i pełny posiłek. Każde z nich dodaje pewną ilość energi. Najmniej jabłko, najwięcej pełny posiłek.

Pomóżcie małej Julii odszukać tę kolekcję złożoną z 42 dużych brylantów.

OPIS GRY

      Po wczytaniu gry ukaże się plansza tytułowa. Naciśnięcie klawisza START rozpoczyna grę. W czasie gry używamy joysticka. Julka, po naciśnięciu przycisku FIRE skacze zawsze w kierunku w którym jest ustawiona, nawet wtedy gdy joystick nie jest wychylony. Żeby podskoczyć w miejscu należy obrócić się jak do wchodzenia do góry.

Na głównym ekranie zobaczymy Julię stojącą przed wyjściem do zamku. Na dole ekranu w liniach info zobaczymy:

U góry po lewej stronie okienko punktacji - S:000000 .Poniżej okienka punktów są dwa okienka.
  • Pierwsze z nich z literami St (storey) to liczba określająca na którym piętrze zamku się znajdujemy. Liczba dodatnia - góra zamku. Liczba ujemna - podziemia zamku.
  • Okienko obok to liczba dużych brylantów do odnalezienia. Liczba ta jest zmniejszana po znalezieniu każdego dużego brylantu.
W środkowej części info u góry widzimy okno z buźkami, to ilość prób (żyć). Poniżej znajduje się kieszeń na klucze i proporce. Po prawej stronie u góry - to maksymalna ilość punktów, a u dołu to wartość energii którą posiadamy.

Gdy zakończymy grę to ukaże się plansza końcowa gry z odpowiednim komunikatem a w dole ekranu zobaczymy ilość zdobytych punktów, ilość znalezionych dużych brylantów i maksymalną ilość punktów.

Klawisz ESC - Wyjście z każdego ekranu. Przy wyjściu przez RESET wykonywany jest zimny start.

      POWODZENIA w zamku i znalezienia całej kolekcji brylantów życzy...

Henryk

    Fairy Castle

Następny artykuł Do góry Poprzedni artykuł